reklama

Nepoznám ho, hovoria že je zlý, tak si kopnem aj ja.

Prestáva ma baviť, ako všetci odrazu vedia kto je SOZA a každý vie, ako robia iba zlé veci, a ako chcú okrádať napr. mladých na stužkovej a podobne.. Ja Vám to napíšem z iného pohľadu. Všetko chápem, že je neetické a neviem aké, vyťahovať prachy od rôznych organizácii, ktoré nemajú ani na fungovanie a robia skutočne skvelé veci. Všetko uznávam a súhlasím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Ale... Ja ako autor niektorých piesní v našej kapele som zaregistrovaný v Soze. Zato ,že moje piesne hrajú nejaké masmédia dostanem nejakú smiešnu sumu financií. Aj z takýchto príjmov funguje naša kapela. Keby SOZA nedostávala financie od medií za hranie našich piesní, naša kapela by z toho mala... nič. Resp. nemali by sme začo nahrávať videoklipy, CD, piesne, kupovať nástroje alebo nejaké vybavenie pre kapelu. VERTE, že nič by sme od Sozy nechceli, keby organizátor koncertov vedel dostatočne ohodnotiť kapelu. Každý organizátor nejakej akcie by bol najradšej, keby kapela prišla na vlastné náklady, urobila reklamu, odohrala koncert a organizátor by zarobil na vstupnom....Iste, sú aj iní organizátori koncertov, ktorí nemajú problém niečo zaplatiť, podporiť kapelu a jej fungovanie. Dovolím si tvrdiť, že tých možno aj 30 percent... /možno/;)))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemyslím si, že Soza je tá najférovejšia organizácia a že robí iba správne veci. Aby som sa vyjadril presne, neviem to. A myslím si, že ani väčšina ľudí nevie, aký má Soza úmysel, iba si to myslí preto, lebo jeden napísal.... Toľko z mojej strany...

P.S.: Keby sa na stužkovej slávnosti hrali piesne našej kapely veľmi by ma to potešilo. A keby to nahlásili do Sozy a ja som zato dostal nejaké tie peniažky potešilo by to mňa aj celú kapelu o mnoooho viac. Aspoň by sme splatili dlhy, ktoré máme po nahrávaní CD. ;))))) Dajme si ruku na srdce..... Koho by tie peniažky nepotešili???

Matúš Uriga

Matúš Uriga

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

špeciálny pedagóg so záujmom o Gospel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu