reklama

Kto za to môže?

Za tento príspevok ma budú ľudia určite odsudzovať /hoci veľa z nás vie o tom, že sa to nemá/. Myšlienka mi napadla z troch dôvodov. 1. Dnes je výročie smrti najväčšieho človeka, ktorý chodil po tejto zemi počas môjho života/J.P.II./. 2. Spomenul som si na projekt ktorý mám v hlave, hoci som ho posunul niektorým ľuďom, ozval sa iba jeden /J.Drobný/. 3. Opäť sa raz som si spomenul na situácie, kde mi pomohli oveľa viac neveriaci, ako veriaci. Vrátim sa k bodu jeden. Ján Pavol II. - sa často stretával s veriacimi aj s neveriacimi. On nebral rozdiely, či je človek veriaci či neveriaci. Stretával sa s každým, bol ku každému milý, láskavý a základ; vo svojom postavení bol sväto- skromný no hlavne dával lásku úplne všetkým. Druhý bod: Keďže som veriaci človek verím, že Boh nám každému dal nejaké talenty. Na mňa tiež niečo nahodil. Aspoň si myslím. Mám kapelu S2G BAND s ktorou už pracujeme 8 rokov /nie je to reklama, je to fakt/. Odohrali sme asi 250 koncertov po SVK, CZE aj  PL.  Po určitom čase mi napadlo, aby sme hrali ešte viac na Božiu slávu. Zúčastnil som sa asi všetkých festivalov na Slovensku a uvedomil som si, že po väčšine festivalov niečo chýba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Preto som vymyslel jeden projekt na ktorý samozrejme nemám peniaze /zatiaľ, určite sa to zmení:)/. Vrátim sa k tomu, čo chýba /Prosím berte to iba ako názor jedného gadža z Hencoviec, bývajúceho v Kežmarku./. Je veľa skvelých festivalov, stretnutí, kde chýba prvý krok. Buď sú festivaly organizované prehliadka kapiel a zborov, alebo sú festivaly zamerané na modlitbu chvál. Oba spôsoby sú naozaj úžasné a skvelé. Hovorím to z vlastných skúseností a naozaj úprimne. Mám sen, urobiť festival s názvom: Šanca pre lásku - K1 tour. Šanca pre lásku preto, že takáto akcia po Slovensku už bola a myslím, že mala úžasný zmysel. A K1 tour - prvý krok k BOHU. Veľa mladých totiž chodí na festivaly zamerané na modlitby chvál a berie to iba ako priestor, kde sa môžu vyskákať, vytancovať a uvoľniť svoje emócie. Preto je dôležité urobiť túto akciu, kde by bola úplne obyčajná kresťanská kapelka, krátke divadlo a klasický speaker, ktorý by hovoril iba o tom, ako žije bežný život aj medzi neveriacimi, správa sa úplne normálne, aby na neho neukazovali neveriaci, že fanatik... Aby neveriaci pochopili, že aj kresťania sú obyčajní ľudia ako oni, len majú o dar /talent/ viac. A aby ten talent ukazovali v normálnom svetle. A aby nepohoršovali svojim správaním. Myslím tým, že niektorí kresťania poznajú a dodržiavajú skoro všetky Božie prikázania, ale ten základný im ušiel. Zákon lásky!!!! A tu prechádzam do bodu tri. tu budem veľmi stručný. Veľa krát v živote sa mi stalo, že mi pomohli "neveriaci" ako veriaci. Nebudem konkretizovať, tí ktorých sa to týka vedia. A naopak potopili mňa a ľudí okolo mňa "praví kresťania". Niektorých som hneď potom počul hovoriť krásne svedectvo. Prečo??? Preto lebo aj mne chýba láska.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som niekoho urazil, veľmi sa mu ospravedlňujem. Je mi to ľúto, keď som niekoho pohoršil. Prepáčte prosím.

Matúš Uriga

Matúš Uriga

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

špeciálny pedagóg so záujmom o Gospel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu